reklama

Normálne oblečenie.

Pred pár dňami mal najmladší člen našej rodiny štvrté narodeniny. Povedala som si, že oblečenie bude najvhodnejši darček, nakoľko rastie ako z vody, tak sa vždy niečo nové hodí. Hračky som vylúčila, lebo má nimi zaprataný celý svoj kútik a aj tak ho najviac interesujú  úplne iné nástroje. No netuśila som, čo ma čaká.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (35)

Rozhodla som sa pre nohavice a tričko, alebo jarnú bundu a predstavovala som si svieže farby, teda hlavne na tričku. Nápis by tam aj mohol byť, ale kultúrny a nie cez celý predný diel. Butiky, obchody aj veľké nákupné centrá ponúkali takmer to isté, rozdiel bol len v cene. Šokovali ma tmavé farby tričiek a pulovríkov s aplikáciami smrtiek pre všetky vekové kategórie. Halloween je veľmi ďaleko, tak som sa pobrala inde. No aj pyžamká a spodné prádlo boli potlačené vzormi, ako pre pirátov. Konečne som objavila pestrofarebné tričká pre chlapcov, no keď som si prečítala veľký anglický nápis, bolo po nákupe. Nedám predsa dieťaťu darček na ktorom sa skvie, že je pojašené a bláznivé a ešte to má nosiť na sebe, kým z toho nevyrastie. Po dlhom hľadaní som kúpila oblečenie v modrej a červenej farbe, oznamujúce svetu, že jeho majiteľ je šampión. Asi začnem listovať v katalógoch a vyberať v dostatočnom časovom predstihu, aby som si nemusela podobný nákup zopakovať. Neviem, či som ja chcela tak veľa, alebo je ponuka chlapčenského oblečenia na našom trhu taká biedna. No a prečo majú mládenci nosiť na sebe od kolísky smrtky, kosti a obrovské gumené, často nevkusné aplikácie a bláznivé nápisy, je pre mňa úplne nepochopiteľné.

Gabriela Oremová

Gabriela Oremová

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som presvedčená ,že ak človek do svojho zámeru vloží silu svojej duše a teplo svojho srdca, celé nebo sa spojí, aby mu pomohlo! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu