reklama

Nič nie je náhoda.

Poznám jedného pána profesora, ktorý sa zaoberá podstatou a princípom javov, ešte donedávna zahalených do závoja mystiky. Objasňuje minulosť, prítomnosť aj budúcnoť ľudskej civilizácie na Zemi. Jeho učenie, mnohé daľšie učenia a samotný každodenný život len potvrdzujú, že nič sa nestane len tak, náhodou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

Pred osemnástimi rokmi som mala zdravotné problémy a musela som ísť na operáciu do krajskej nemocnice. Pooperačné vyšetrenie som sa rozhodla absolvovať v meste, kde sme vtedy bývali, nakoľko som mala malé deti a nemal kto na ne dohliadnuť. V podstate som sa cítila fajn a nerátala som s komplikáciami. O to viac ma šokovalo konštatovanie lekára, že musím ísť na daľšiu operáciu, lebo to so mnou može dopadnúť veľmi zle.

Z jeho ordinácie som vyšla von ako námesačná. Absolútne som nedokázala reálne uvažovať a aby som sa vyhla pohľadom ľudí, vošla som do prvého obchodu pred sebou. Bola som tam asi dosť dlhú dobu, listovala som v knihách bez toho, aby som vnímala ich obsah. Tu by sa dalo povedať, že náhodou to bolo kníhkupectvo a náhodou som si kúpila knihu od pani Trebenovej Zdravie z Božej lekárne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po príchode domov som tú knihu celú preštudovala a snažila som sa vyhodnotiť moju situáciu. Urgentne som navštívila lekára, ktorý ma operoval a po jeho odobrení som začala na sebe skúšať fytoterapiu. Dohodli sme sa na kontrolách podľa potreby, tá daľšia operácia potrebná nebola.

Prvá knižočka o liečivých rastlinách ma tak naštartovala, že som začala zhromažďovať ďaľšie a pustila som sa do štúdia vied súvisiacich so zdravým životným štýlom. Na tejto ceste som postupne stretávala veľa úžasných, vzácnych ľudí a okrem iného som sa presvedčila o tom, že nič nie je náhoda.

Len my ľudia radi veci, ktoré si nevieme vysvetliť, ani dať s niečim do súvisu, často označujeme ako náhody. Náhodou sa však nestane nič. Všetko má svoj zmysel a poriadok. Každý má to, čo si práve zaslúži, k čomu sa dopracoval svojmi myšlienkami, slovami a skutkami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Často sa so slzami v očiach pozeráme nechápavo na mnohé ľudské trápenia a katastrofy, ale prv než začneme o tom veľa rozprávať, mali by sme sa v tichej meditácii pozrieť do svojej duše a na svoje myšlienky. Dalo by sa dlho pokračovať, každý má svoj názor a svoje skúsenosti.

Ja už len dodám, že každý má aj svoje svedomie v ktorom, keď si pravideľne neupratujeme a nesnažíme sa odstraňovať nedostatky, zostáva nám len jediné, všetko zvaliť na náhody. 

Gabriela Oremová

Gabriela Oremová

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som presvedčená ,že ak človek do svojho zámeru vloží silu svojej duše a teplo svojho srdca, celé nebo sa spojí, aby mu pomohlo! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu