reklama

Čo sa deje?

Vonku je strašné počasie. Náš psík sa skrútil v pelechu a len občas jedným okom mrkne, či náhodou neodchádzame všetci preč z domu, nerád ostáva sám a spí ďalej. Hádam by prespal celé tieto usmrkané,chladné dni. Na človeka má toto daždivé obdobie podobný vplyv. Máme šťastie, nevytápa nás, hoci nám voda vymyla po záhrade množstvo brázd, katastrofy nás zatiaľ obchádzajú. Len nikto nevie, či z toho, čo sme zasadili aj niečo narastie. V záhrade a na dvore sa nič robiť nedá ,tak skúsim niečo vymyslieť dnu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zapnem počítač a píšem blog. Vo chvíli, keď som takmer na konci, pripojenie zmizne a definitívne. Nič to, veď zajtra to snáď bude lepšie, zavolám dcére ako pokračuje s diplomovlou. Ale ani prezvoniť sa mi nedá, signál nemám ani na jedinú čiaročku.

 Tak by som si mohla niečo pozrieť v televízii. Prepínam a prepínam, ale rýchlo ma to prestane baviť. Medzitým sa totiž spustil riadny lejak a ani jeden kanál nefunguje čisto. Istejšie bude všetko povypínať, zdá sa mi, že v diaľke počujem hrozivé hrmenie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zasiahol nás chvost strašnej búrky. Krúpy podierkovali aj tak dosť biedne listy rastliniek a dolu dvorom sa valí mútna voda. Východ je na tom určite horšie, temné olovené mraky na tej strane neveštia nič dobré. Naša pivnica je suchá a Ipeľ drží hrádza. Z tejto strany nám nehrozí nebezpečenstvo.

Ľudia v prestávkach medzi dažďovými vlnami vychádzajú skontrolovať svoje dvory a záhrady. So strachom pozerajú na tmavé nebo. Mnohí hovoria, že nič také ešte nezažili a že to má na svedomí sopka na Islande.

Čo sa to vlastne deje? Písala som už raz o tom, že len tak náhodou sa nič nestane. Určite aj na takéto extrémy existuje reálne vysvetlenie. Niečo som raz začula v televíznych novinách, ale nie od meteorológov, tí sa vyjadrujú k problému opartne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zapálila som sviece presne tak, ako v časoch keď nebola televízia, internet, ani mobilné telefóny. Všade sa rozlieha hrobové ticho. Dokonca ani lietadlá nad nami nepočuť. Príroda im pristrihla krídla.

Gabriela Oremová

Gabriela Oremová

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som presvedčená ,že ak človek do svojho zámeru vloží silu svojej duše a teplo svojho srdca, celé nebo sa spojí, aby mu pomohlo! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu