reklama

Skúsim

Ochladilo sa. Nič zvláštne, veď je už november a po iné roky bolo aj chladnejšie. Vždy keď sa striedajú ročné obdobia, okrem iného prehodnocujeme svoje šatníky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Aj ja už niekoľko dní vyberám a ukladám späť veci, ktoré mi dáko nesedia. Zvažujem či dokúpiť niečo nové, alebo prežijem zimu v tom, čo mám.

Problém nie je v tom oblečení. Mám plnú skriňu a dokonca to nevyšlo ani z módy. Niektoré kúsky som ešte ani raz nemala na sebe. Kupovala som si ich preto, lebo sa mi páčili a predpokladala som, že ich budem rada nosiť. Vytváram si k oblečeniu vzťah. Nepotrebujem zbytočné módne výstrelky, mám rada triezvu klasiku a občas si s radosťou aj niečo ušijem.

Ale to, čo mám je mi zrazu primalé. Vyzerá to tak, že sa mi niečo akosi vyšmyklo z rúk. Po triezvom zvažovaní som si povedala, že skúsim urobiť nápravu a preto si nič nové o číslo väčšie túto jeseň nekúpim.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zopakovala som si múdre rady, ktorých mám síce plnú knižnicu aj hlavu, no v ich praktickom využívaní mám rozhodne rezervy a pustila som sa do práce. Zistila som, že ma to v podstate baví, lebo som cvičila aj doteraz, ale bolo treba zabrať viac. Pridala som ryľovanie záhrady a iné práce okolo domu k tomu behanie so psom a teším sa na staronové veci z môjho šatníka.

Ešte by bolo fajn, keby som pri behaní stretávala viac žien v mojom veku, lebo s týmto problémom určite nie som sama, no miesto toho som nedávno videla, ako si moja rovesníčka sediaca v aute, čo ma obehlo, klepkala na čelo. Nuž máme slobodnú vôľu a ja som sa práve rozhoda skúsiť inú cestu, netvrdím, že sa musí páčiť každému, lebo je dosť ťažká, ale skúsim.

Gabriela Oremová

Gabriela Oremová

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som presvedčená ,že ak človek do svojho zámeru vloží silu svojej duše a teplo svojho srdca, celé nebo sa spojí, aby mu pomohlo! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu